Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

SEDIAKAN BANTAL KECIL UNTUK PERJALANAN BALIK KAMPUNG SEMPENA CUTI TAHUN BARU CINA

Alang-alang esok, Jumaat, adalah cuti Hari Wilayah, semestinya ramai sudah book cuti mereka untuk minggu depan. Ngam juga tu sebab cuti Tahun Baru Cina pula jatuh pada hari Selasa dan Rabu jadi mesti ramai yang mohon cuti untuk hari Isnin. Senang, boleh drag cuti kita jadi lebih lama kan?

Jadi, apa plan anda semua untuk cuti panjang? Of course ada some of you guys decide untuk pulang ke kampung halaman dan jumpa dengan orang tua kita kan. Ada pula dah plan nak travel ke tempat lain, nak tenangkan minda dan rehatkan otak kerana tekanan kerja. Hihihi, Admin faham. Admin pun sekarang tengah stress. Eh bukan stress kerja tau !

Semestinya ramai yang akan hadap perjalanan yang jauh. Jadi adakah anda pasti planning untuk perjalanan anda sudah siap sedia?

Admin pesan supaya anda semua kena be prepared 100% supaya tidak berdepan dengan segala jenis musibat dan malapetaka. Pastikan kenderaan anda berada dalam keadaan tiptop dan sudah hantar servis. Jangan lupa nak isi minyak dan angin tayar ye semua !

Kenderaan bukan sahaja benda yang anda kena pastikan dalam keadaan safe. Anda juga kena make sure tubuh fizikal anda pun berada dalam keadaan tiptop tau. Kalau dah tak larat ketika sedang drive tu, singgah ke mana-mana R&R dan rehatkan diri anda.

Tapi tak selesa tidur dalam kereta? Jangan risau.

Dengan bantal keluaran DAG ini, Bourdior, ia dapat membuatkan anda tidur dalam keadaan selesa dan lena. Ha, tidur dalam kereta pun dah macam tidur di hotel 5 bintang !

Dengan saiznya yang kecil dan compact, bantal Bourdior ni boleh dibawa ke mana-mana. Nak tidurkan anak pun senang kerana ia sesuai buat semua. Nak dijadikan peluk-peluk pun boleh. Kami di DAG ni nak pastikan semua rakyat Malaysia ni mempunyai rehat dan tidur yang bukan takat cukup je, bahkan selesa dan sedap. Yela, nak tukar bantal pun sometimes takde masa kan. So kalau anda masih buntu dan ragu-ragu dengan produk DAG ni, apa kata anda cuba dulu Bourdior. Confirm buat anda rasa nak beli yang besar pula.

*Sleep Like A King*
“Ingat DAG®, Ingat Bantal Hotel 7 Bintang”

SEDIAKAN BANTAL KECIL UNTUK PERJALANAN BALIK KAMPUNG SEMPENA CUTI TAHUN BARU CINA

Promosi Terkini !!

Apa Pendapat Anda? Sila tinggalkan komen di bawah ini

Facebook Comments

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share this post with your friends

Keluarga Malaysia Bawa Semangat Bersatu

Menjelang sambutan hari kemerdekaan atau hari kebangsaan Malaysia, antara perkara utama yang menjadi perhatian seluruh rakyat Malaysia pastinya tertumpu kepada reka bentuk logo dan juga

Jimat RM30 Sehingga 31 Ogos Ini

Berbaki 10 hari lagi sebelum peluang untuk anda mendapatkan tuala dengan harga diskaun berakhir. Penjimatan sehingga RM30 bagi setiap dua helai tuala dengan keupayaan serapan

Penat Jalan, Singgah Lepak Di Booth DAG

Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agropelancongan Malaysia (MAHA) 2022 mula membuka tirai bermula 4 Ogos lalu menerima sambutan yang amat menggalakkan. Pameran dwitahunan yang kali terakhir