Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

TERIMA KASIH KEPADA PESERTA YANG HADIR UNTUK KELAS SALE MARKETING PADA SABTU LALU

TERIMA KASIH kami ucapkan kepada yang sudi menyertai dan memeriahkan lagi Kelas Sale Marketing yang dikendalikan oleh CEO DAG sendiri iaitu Tuan Das Abdul.

Program yang diadakan pada hari Sabtu baru-baru ini ( 12 Januari 2019 ) yang berlangsung dari jam 9 pagi sehingga lah pukul 5 petang ini telah banyak berkongsi ilmu marketing dan tips-tips daripada Tuan Das kepada 88 peserta. Ada yang sudi datang dari jauh, ada yang berangkat dari rumah ketika langit masih gelap demi meraih lagi ilmu tambahan yang dikongsikan.

Semua yang hadir juga datang dengan senyuman manis terukir di wajah-wajah mereka, ada juga yang hanya menjadi seorang DROPSHIPPER terus berminat nak upgrade ke RESELLER. Yang turut hadir juga tidak kedekut untuk menyampaikan juga ilmu pengetahuan sendiri dan tips-tips kepada yang lain. Ini lah yang kita nak, semua sentiasa membantu dan tidak kedekut untuk meluahkan ilmu pengetahuan kepada yang lain. Walaupun bisnes pun bersaing namun itu tak bermakna kita kena kedekut ilmu.

Paling WOW sekali bila Tuan Sifu Najib Asaddok datang serbu dewan saje nak bagi surprise kepada peserta dan alang-alang dah datang tu, Tuan Najib pun tak lepaskan peluang ni untuk share-kan ilmu beliau dengan secret tips paling terbaru. Apa dia tips tu? Mana boleh bagitahu, dah namanya pun secret.

Kami pihak DAG nak mengucapkan terima kasih lagi sekali kepada Tuan Najib Asaddok kerana sanggup meluangkan masa rehatnya untuk mengembangkan lagi ilmu pengetahuan marketing ini kepada peserta. Harap semua yang hadir tu ingat dengan ada yang disampaikan oleh Tuan Najib, bukan takat tenung je wajah Tuan yang handsome tu, ilmu pun kena take note! Hihihi.

Ha buat yang terlepas, tidak dapat join kelas haritu sebab ada hal-hal mustahak, hal-hal peribadi, jangan risau. Tahun ni in shaa Allah, DAG nak buat banyak lagi kelas untuk semua. So, kalau rasa anda rugi kerana tak boleh join untuk Sabtu lepas tu, mana tau anda boleh join yang seterusnya ke?

TERIMA KASIH KEPADA PESERTA YANG HADIR UNTUK KELAS SALE MARKETING PADA SABTU LALU

Promosi Terkini !!

Apa Pendapat Anda? Sila tinggalkan komen di bawah ini

Facebook Comments

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share this post with your friends

Keluarga Malaysia Bawa Semangat Bersatu

Menjelang sambutan hari kemerdekaan atau hari kebangsaan Malaysia, antara perkara utama yang menjadi perhatian seluruh rakyat Malaysia pastinya tertumpu kepada reka bentuk logo dan juga

Jimat RM30 Sehingga 31 Ogos Ini

Berbaki 10 hari lagi sebelum peluang untuk anda mendapatkan tuala dengan harga diskaun berakhir. Penjimatan sehingga RM30 bagi setiap dua helai tuala dengan keupayaan serapan

Penat Jalan, Singgah Lepak Di Booth DAG

Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agropelancongan Malaysia (MAHA) 2022 mula membuka tirai bermula 4 Ogos lalu menerima sambutan yang amat menggalakkan. Pameran dwitahunan yang kali terakhir